7 клас

Вітаю вас у 4 чверті!
Пропоную працювати за нашим розкладом.

Алгебра

 30 березня
Тема: Загальні відомості про рівняння


 Домашнє завдання: параграф 22, виконати №833,834,836,839,842(1,3)

1 квітня
Тема: Лінійне рівняння з однією змінною



 Домашнє завдання: параграф 23, виконати №852, 857, 855, 862

 Тест №1  Лінійні рівняння з однією змінною

Код доступу 691101
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Результати  тестів мені надходять автоматично, тому вказуйте своє прізвище та ім'я. Дані тести виконуємо до 06.04.20 р

Геометрія
Попередній матеріал
Коло і круг

Дотична до кола



31 березня
Тема: Коло вписане в трикутник







Домашнє завдання: параграф 23, виконати №623, 625. 

2 квітня 
Тема: Коло вписане в трикутник
Переглянути теоретичний матеріал попереднього уроку.
Домашнє завдання: параграф 23, виконати № 630, 624

Тест №1 Коло і круг. Дотична до кола


Код доступу 825438
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання


Результати  тестів мені надходять автоматично, тому вказуйте своє прізвище та ім'я. Дані тести виконуємо до 06.04.20 р


Алгебра
6 квітня
Тема: Лінійне рівняння з двома змінними






Домашнє завдання: параграф 25 , виконати № 946, 950, 954, 961

8 квітня 
Тема: Лінійне рівняння з двома змінними та його графік





Домашнє завдання : параграф 26, виконати № 976, 982, 987

Геометрія
7  квітня 
Тема: Коло описане навколо трикутника










Домашнє завдання: параграф 24, виконати № 641, 643, 646, 648

9  квітня 
Тема: Коло описане навколо трикутника


Пройти тестування:

Код доступу 629591
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Тести цього тижня активні до 13 квітня

 Алгебра
13  квітня 
Тема: Системи лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язування систем

Домашнє завдання: параграф 27, виконати № 1002,1006,1009

15  квітня 
Тема: Системи лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язування систем

Домашнє завдання: параграф 27, виконати № 1013,1011,1016
виконати тест
Код доступу 396906
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(тест активний до 21.04)

Геометрія
15  квітня 
Тема: Взаємне розміщення двох кіл
Домашнє завдання: параграф 25, виконати № 657, 659, 661

17  квітня 

Тема: Взаємне розміщення двох кіл



Домашнє завдання: параграф 25, виконати № 658,662,664,665
Виконати тестування
Код доступу 208831

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(тест активний до 21.04)


Алгебра
22  квітня 
Тема: Розв'язування систем лінійних рівнянь методом підстановки



Домашнє завдання: параграф 28, виконати № 1033,1035,1039(1,2),1040 (1) 
пройти тест
Код доступу 507485

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(тест активний до 26.04)


Геометрія
21  квітня 
Тема: Геометричне місце точок
Домашнє завдання: параграф 28, виконати №675,677,683

23  квітня 
Тема: Основні задачі на побудову та їх розв'язування







Домашнє завдання: параграф 28, виконати №723, 725,731

Алгебра
27  квітня 
Тема: Розв'язування систем лінійних рівнянь методом додавання


Домашнє завдання: параграф 29, виконати № 1056,1059,1061

29  квітня 

Тема: Розв'язування систем лінійних рівнянь методом додавання

Домашнє завдання: параграф 29, виконати № 1063,1065
Код доступу 372735

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(Тест активний до 03.05)

Геометрія
28  квітня 
Тема: Розв'язування задач і вправ
Домашнє завдання: параграф 21-26 повторити, виконати тест

Код доступу 842360
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(Тест активний до 03.05)
30  квітня 
Тема: Контрольна робота.Коло та круг

Код доступу 837350
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(Тест активний до 03.05)
Алгебра
4 травня 
Тема: Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.
Домашнє завдання: параграф 30, №1080, 1082, 1086

6 травня
Тема: Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.

Домашнє завдання: параграф 30, №1090,1088
Повідомте учням
Код доступу 971752
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(тест активний до 10 травня)

Геометрія
5 травня 
Тема: Повторення. Ознаки рівності трикутників
Домашнє завдання: параграф 13,16 повторити, №305, 308,310,380

7 травня 
Тема: Повторення. Ознаки рівності трикутників


Домашнє завдання: параграф 13,16 повторити, 
Код доступу 717844
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
Код доступу 821931
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(тест активний  до 10 травня)

Алгебра
13 травня
Тема: Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.
Код доступу 125184
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(тест активний до 17.05)
Домашнє завдання: параграф 1- 30, підготуватись до підсумкової контрольної роботи с.226 №1-8

Геометрія

12 травня

Тема: Рівнобедренний трикутник

14 травня
Тема: Властивості прямокутних трикутників
Код доступу 667665
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Код доступу 967514
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
( тест активний до 17.05)
Алгебра
18 травня
Тема: Підсумкова контрольна робота
Контрольна робота буде проходити у вигляді тесту. 18.05 о 10.00 буде надано код доступу до контрольної роботи. На виконання відведено 2 години. Лише одна спроба на проходження. Бажаю успіхів!

Код доступу 471348

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

20 травня

Тема:  Повторення. Цілі вирази 
Домашнє завдання:
Код доступу 751018

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(тест активний до 24.05)
Геометрія
19 травня

Тема: Підсумкова контрольна робота
Контрольна робота буде проходити у вигляді тесту. 19.05 о 10.00 буде надано код доступу до контрольної роботи. На виконання відведено 2 години. Лише одна спроба на проходження. Бажаю успіхів!
Код доступу 5933683

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

21 травня 
Тема: Повторення Коло та круг
Домашнє завдання:

Код доступу 887244
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(тест активний до 24.05)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

Доброго дня!  Під час карантину пропоную залишатися у тонусі і виконати запропоновані завдання! Дані завдання пропонуються учням  5-А, 5...